
הצרכן הדיגיטלי: כיצד אפל, גוגל
ואמזון עיצבו את עולמנו מחדש
המהפכה הדיגיטלית שהובילו חברות כמו אפל, אמזון, Uber נטפליקס, ואחרות, יצרה את "הצרכן דיגיטלי", שהתרגל לחוויית לקוח חדשנית, מהירה ומותאמת אישית לצרכיו. לצד התפתחות זו, נוצרו אתגרים חדשים עבור חברות.
עדי באריל, יועצת שיווק ותקשורת, בעלת משרד adibarill communications , העוסקת יעוץ וניהול בחברות בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות, מציגה בהרצאתה הצרכן הדיגיטלי – כיצד אפל, גוגל ואמזון עיצבו את עולמנו מחדש" את הדרך בה צרכנים וחברות שינו התנהלותם בעולם דיגיטלי המשתנה, בפיתוח מוצרים ובאופן מתן השירות ושימור לקוחות.

מה בהרצאה?

פרופיל הצרכן הדיגיטלי

כיצד העולם הדיגיטלי משפיע על פיתוח מוצרים?

מקום הגורם האנושי בעולם דיגיטלי ובשירות ללקוח

המתכון לצרכן דיגיטלי מרוצה
למי ההרצאה מיועדת?
מנהלים בכירים
דירקטורים בחברות
מנהלי תחומי האסטרטגיה, שיווק, פיתוח המוצר והשירות
מנהלי חדשנות
אומרים על ההרצאה
"עדי הרצתה על הצרכן הדיגיטלי במסגרת ימי העיון שאני מארגנת לדירקטוריונים של חברות גם פרונטלית וגם בזום. עדי מציגה תמונת מצב עדכנית ומרתקת על המהפיכה הדיגיטלית והשינויים שהעולם עובר ברמת האירגונים והחברות וברמת הצרכנים. עדי שולטת בחומר, מדברת בגובה העיניים ומציגה דוגמאות מאירות עיניים וגם משעשעות שנחרטות בתודעה. ההרצאה מעניינת וזורמת ומספקת ערך מוסף למנהלי חברות, מנהלי מוצר, שיווק ושירות, וגם לצרכנים, שיוצאים עם תובנות חדשות לגבי המגמות הצרכניות שסובבות אותנו"
ג'קי סטרומינגרמייסדת ומנכ"לית השתלמותי
"ברצוני להמליץ על הרצאתה של עדי באריל, בנושא הצרכן הדיגיטלי. הרצאתה של עדי בפני דירקטוריון "העתיד", קופת הגמל לעובדי האוניברסיטה העברית היתה מעשירה, מרעננת ודינמית. הרצאתה הציגה הן חידושים והן אישרורים לתחושות ועובדות שהכרתי בנושא. ההרצאה היתה מקצועית ועדי השיבה באדיבות לשאלות המשתתפים"
מאיה פוקסמנהלת שיווק, חברת הגמל לעובדי האוניברסיטה העברית
הקודם
הבא
אירחו את ההרצאה
הקודם
הבא