הצרכן הדיגיטלי: כיצד אפל, גוגל
ואמזון עיצבו את עולמנו מחדש

המהפכה הדיגיטלית שהובילו חברות כמו אפל, אמזון, Uber נטפליקס, ואחרות, יצרה את "הצרכן דיגיטלי", שהתרגל לחוויית לקוח חדשנית, מהירה ומותאמת אישית לצרכיו. לצד התפתחות זו, נוצרו אתגרים חדשים עבור חברות.

עדי באריל, יועצת שיווק ותקשורת, בעלת משרד adibarill communications , העוסקת יעוץ וניהול בחברות בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות, מציגה בהרצאתה הצרכן הדיגיטלי – כיצד אפל, גוגל ואמזון עיצבו את עולמנו מחדש" את הדרך בה צרכנים וחברות שינו התנהלותם בעולם  דיגיטלי המשתנה, בפיתוח מוצרים ובאופן מתן השירות ושימור לקוחות.

מה בהרצאה?

פרופיל הצרכן הדיגיטלי

כיצד העולם הדיגיטלי משפיע על פיתוח מוצרים?

מקום הגורם האנושי בעולם דיגיטלי ובשירות ללקוח

המתכון לצרכן דיגיטלי מרוצה

למי ההרצאה מיועדת?

מנהלים בכירים

דירקטורים בחברות

מנהלי תחומי האסטרטגיה, שיווק, פיתוח המוצר והשירות

מנהלי חדשנות

אומרים על ההרצאה

אירחו את ההרצאה

תפריט