לקוח שצולם נגרר ממטוס בשל "אובר בוקינג", סרטון של עכברים במטבחי רשת פיצות גדולה, ושמועות על מוצר מקולקל בחברה, יכולים, בכוח הרשתות החברתיות, למוטט חברות. מה עושים כשלקוח מאוכזב יוצר גל של ביקורת שלילית ברשת, וכתוצאה גורם למשבר תקשורתי נרחב?
עדי באריל, יועצת שיווק ותקשורת, בעלת משרד adibarill communications, בעלת ניסיון רב שנים בניהול מערכי יחסי ציבור ובהתמודדות עם משברים תקשורתיים, מציגה בהרצאתה "משברים ומוניטין ברשת: כך נעשה את זה נכון", את הדרכים בהן צרכנים מתנהלים ברשת, וכיצד התנהלות נכונה יכולה למזער משברים תקשורתיים.