Priority Software: כיצד מנהלים מותג של חברת הייטק בינלאומית?

רקע

Priority Software היא חברת הייטק, מפתחת התוכנה הארגונית הגדולה והמובילה בישראל. בשנים האחרונות החברה עברה שינוי שכלל גם מיתוג חדש שהעיד על הרענון שעברו התוכנה, ממשק המשתמש והתאמה שהיא עברה וממשיכה לעבור על מנת לספק את הטכנולוגיות המקדמות ביותר ללקוחותיה בעולם הדיגיטלי המשתנה ללא הרף.

האתגר

יצירת עניין בקרב עתונאים במוצר שהוא B2B ואיתור זוויות מעניינות לחשיפה תקשורתית

הדרך

ייזום מתמיד של ידיעות על התפתחויות עסקיות ומוצרים חדשים, חשיפה של הפעילות הבינ"ל של החברה, טורים ומאמרים וכיוב'

תוצאות

  • מיצוב המותג בפני קהלי היעד כרענן וחדשני
  • המותג נחשף בזירות חדשות ובפני קהלים חדשים

קישורים לכתבות:

דבר הלקוח

עבדתי בעבר עם צוותים של יחסי ציבור וזו הפעם הראשונה שאני מרגישה שיועץ התקשורת הוא ממש חלק מהצוות. עדי תמיד זמינה, יצירתית ופרואקטיבית. היא מגלה הבנה רבה בתחום הטכנולוגיה וקשרים מצוינים עם התקשורת

אפרת נקיבלי

סמנכ"לית שיווק, Priority Software

אוניברסיטת רייכמן: כיצד משיקים תואר חדש?
אומ"ץ: איך מעלים את המלחמה בשחיתות לסדר היום התקשורתי?
תפריט