אומ"ץ: איך מעלים את המלחמה בשחיתות לסדר היום התקשורתי?

סיפור לקוח

תנועת אומ"ץ היא עמותה, הנאבקת בשחיתות שלטונית ופועל למען צדק חברתי ומשפטי. התנועה פועלת באופן שוטף כנגד מינהל לא תקין, במידת הצורך תוך נקיטת אמצעים משפטיים.

לחשיפה התקשורתית חשיבות בכמה היבטים: השפעה והנעת תהליכים לתיקון ומניעת מצבי שחיתות או חוסר הגינות; הפיכת החברה הישראלית להוגנת יותר ותומכת יותר באוכלוסיות מוחלשות; גיוס מתנדבים ועידוד חשיפת שחיתויות; השפעה ושינוי נורמות ציבוריות

המיצוב

לוחמי שחיתות, שומרי הסף של שומרי הסף

האתגר

העברת מסר של שינוי ורענון הפעילות, שמירה על נוכחות תקשורתית גבוהה לאורך זמן

הדרך

1. קידום עיסוק תקשורתי בנושאים העומדים על סדר היום של התנועה
2. חשיפה של ראשי אומ"ץ באמצעות ראיונות, כתבות, תגובות לארועים אקטואליים וכיוב'
3. עבודה שוטפת עם העתונות במגוון עולמות תוכן
4. הגדלת החשיפה של התנועה במדיה הדיגיטלית, רשתות חברתיות וקהלים חדשים

תוצאות

  • הגדלת החשיפה ברמה יומיומית
  • הגעה לקהלים חדשים באמצעות הרשתות החברתיות
  • יצירת מוכרות של העמותה

קישורים לכתבות:

דבר הלקוח

מיום הגעתה לשמש כדוברת תנועת אומ"ץ, קשרי העמותה עם אמצעי התקשורת השתדרגו פלאים. לעדי שילוב מנצח של ידע מקצועי רב מאוד, קשרים ענפים בתקשורת, דבקות במטרה וחריצות. כל זאת בשילוב נועם הליכות, סבלנות ואהבת המקצוע. כיו"ר תנועת אומ"ץ, אני חש זכות גדולה לעבוד איתה

מעוזיה סגל

יו"ר תנועת אומ"ץ לשעבר

Priority Software: כיצד מנהלים מותג של חברת הייטק בינלאומית?
כיצד הביאה Connecteam את בשורת האפליקציה הפנים ארגונית לSMBs?
תפריט