כיצד הפכה FeeX למותג מוביל ומוכר

סיפור לקוח

בחודש מאי 2013 הושק תקשורתית סטארטאפ חדשני שהפך את עולם הפיננסיים, ושינה את הדרך שבה אנחנו מנהלים את החסכון הפנסיוני שלנו. התוצאה הישירה, בתהליך מדורג של השנים האחרונות, היתה עלייה במודעות הציבורית לנושא העמלות שאנו משלמים בחשבון הפנסיוני שלנו וצמצום עלותן עבור הצרכנים. FeeX הינו סטארט אפ טכנולוגי לעולם הפיננסי-צרכני, ששם לו למטרה להילחם בעמלות הגבוהות שמשלם הציבור בחסכונות שלו, תוך התבססות על "חוכמת ההמונים".

המיצוב

רובין הוד של העמלות, חבר פיננסי שבסיוע חוכמת המונים עוזר לנו להפחית העמלות הפיננסיות שאנו משלמים.

ההשקה

בכל אמצעי התקשורת.

האתגר

שמירה על חשיפה לאורך זמן, גם לאחר ההשקה, בהיקפים רחבים ובהקשר המקצועי המתאים.

הפתרון

לאחר ההשקה נמשכה החשיפה התקשורתית, שהיתה מבוססת על נתונים, תגובות לרגולציה, טיפים ומדריכים מקצועיים להתנהלות צרכנים בעולם הפיננסיים, סיפורים אישיים של צרכנים ועוד.

תוצאות

  • FeeX יצרה אפקט שהוביל להפחתת גובה העמלות הפנסיוניות בישראל וקידום חקיקה לטובת הצרכנים
  • החברה מימשה את יעדיה העסקיים במספר לקוחות וגיוס השקעות
  • FeeX הוכרה והוצגה כגורם משמעותי בעולם הפיננסיים הישראלי גם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות
  • FeeX זכתה בתחרויות ודירוגים בתחום ההייטק
  • בעקבות FeeX קמו חברות דומות בתחומים מקבילים דוגמת התקשורת, וגם בתחום הפיננסיים

קישורים לכתבות:

דבר הלקוח

עדי ניצחה על השקת החברה בתקשורת ביד רמה. היא הובילה אותנו בסבך התקשורתי, גיבשה אסטרטגיה מנצחת, וחשוב מכל, שמרה על רמת ייזום גבוהה גם לאחר ההשקה. בשורה התחתונה, השגנו את כל היעדים שהצבנו לפעילות יחסי הציבור

יואב צוראל

מייסד משותף ומנכ"ל FeeX

כיצד הביאה Connecteam את בשורת האפליקציה הפנים ארגונית לSMBs?
תפריט