Refundit: כיצד מציגים לעולם שירות טראוולטק המשבש תעשייה מיושנת?

Refundit, סטארטאפ שעושה מהפכה בתחום החזרי המע"מ לתיירים באמצעות דיגיטציה ופתרון מובייל, הושק ביוני 2018. המשרד טיפל בכל היבטי השיווק והתקשורת של המותג: מאסטרטגיה דרך מיתוג גרפי, תוכן, יצירת חומרי שיווק וקידום החברה בדיגיטל, יצירת סרטון, עמודי נחיתה, פייסבוק, לינקדאין, וניהול קשרי עתונות – ישראל וחו"ל.

מטרת החשיפה

יצירת מוכרות של המותג והשירות ובניית אמינות בקרב מקבלי החלטות במדינות אירופה, ובקרב משתמשים פוטנציאליים ובעלי עניין נוספים, לקראת הטמעת השירות במדינות אירופה.

האתגר

בעת ההשקה השירות עוד לא היה זמין למשתמשים

קהלי היעד

לשירות היו בתחילת הדרך שני קהלי יעד עיקריים: רשויות המס ומקבלי החלטות במדינות אירופה; משתמשים, תיירים שאינם תושבי אירופה המגיעים לזמן קצר למדינה וזכאים לקבל החזר על המעמ ששילמו על קניותהם

המיצוב

Refundit עושה מהפכה בתחום שלא טופל שנים רבות – לקבל את החזר המעמ בקלות, ללא ניירת ותורים (Revolutionizing Tax free shopping).

ההשקה

הטריגר ליציאה לתקשורת היה הכרזה בסלובקיה בהובלת ראש הממשלה ושר האוצר המקומיים על פילוט ראשון משותף. בוצע מול כל אמצעי התקשורת.

תוצאות

  • השגת נוכחות ברשת החשובה ליצירת אמינות ומתן מידע על השירות
  • העלאה לסדר היום של הבעיה שאנו פותרים: רוב התיירים לא מקבלים את החסר המעמ המגיע להם ע"פ חוק; הצפת בעיות כמו עמלות גבוהות שגובות החברות המטפלות בנושא כיום, ועוד
  • המותג הפך למוכר והניב תגובות חיוביות מאוד בקרב קהלי היעד

קישורים לכתבות

דבר הלקוח

המשרד, בהובלת עדי, תימרן בנחישות ובמסירות רבה בזמן אפס את ההשקה בחו"ל, כולל בניית האסטרטגיה השיווקית והכנת כל החומרים השיווקיים בזירה הדיגיטלית ומחוצה לה, לצד ביצוע ההשקה התקשורתית בהצלחה רבה

זיו תירוש

מייסד שותף ומנכ"ל Refundit

אוניברסיטת רייכמן: כיצד משיקים תואר חדש?
תפריט