מפת התקשורת אמנם השתנתה בעשורים האחרונים, אבל לעתונות (המסורתית והמקוונת) עדיין יש תפקיד חשוב וכוח רב בקביעת אג'נדה ובהשפעה על עולם העסקים והכלכלה, בוודאי כשהשפעתה מועצמת באמצעות הרשתות החברתיות.
העבודה מול אמצעי התקשורת דורשת מיומנות וניסיון רלבנטי. עולמות של עסקים והייטק שונים מעולמות התוכן של מזון, אופנה וצרכנות, ודורשים התמחות ספציפית. כיצד זה עובד באמת? מי מדבר עם מי? כיצד מזהים את מי הידיעה משרתת? ואיך משתמשים במדיה כדי ליצור אימפקט?
עדי באריל, יועצת שיווק ותקשורת, בעלת משרד adibarill communications, חושפת איך עולמות יחסי הציבור ויעוץ התקשורת עובדים באמת